vertrek - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Geert Horst - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Geert Horst - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Geert ter Horst

Blijf op de hoogte en volg Geert

04 Augustus 2007 | Malawi, Lilongwe

Hallo allemaal,

Maar eens kijken of alles op deze site het doet zoals het moet.
Alles staat klaar voor vertrek. De periode vanaf dat ik weet dat ik weg ga tot nu is heel erg lang geweest aan de ene kant aan de andere kant voorbij gevlogen. Maar nu ga ik echt. Vandaag nog een "rommeldag, nog even lekker fietsen en dan horen jullie vanuit Malawi weer meer.

• 06 Augustus 2007 - 15:27

Henkjan:

He Geert!

Al in Malawi aangekomen? Hoe was je reis?

Groet!
    Henkjan

• 08 Augustus 2007 - 17:42

Marcelin:

Hoi broer,
    Fijn dat je er eindelijk bent. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Heel veel plezier de komende tijd
    Groet, zus

• 09 Augustus 2007 - 11:18

Ineke B:

Hi Geert, de ballonnen en pennen voor de scholen zijn terecht hoor. We bewaren ze voor het veldtripje!
    We weten dat Malawi niet op iedere hoek van de straat een internetaansluiting heeft, maar de collega's zijn zoooo benieuwd of je goed bent aangekomen. Echt, iedereen leeft mee. Ik zet zo dus een kort berichtje op ExpressNet met de input die je me per email hebt gegeven en hoop snel een link naar deze website te kunnen maken.
    Heel veel succes en plezier!