Proefrit - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Geert Horst - WaarBenJij.nu Proefrit - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Geert Horst - WaarBenJij.nu

Proefrit

Door: Geert ter Horst

Blijf op de hoogte en volg Geert

07 April 2019 | Nederland, Oegstgeest

Op 22 april vertrek ik naar Helsinki voor een fietstocht langs het "IJzeren Gordijn" De grens die het Oosten en het Westen scheidde, het kapitalisme van het communisme. Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik een "proefrit" gemaakt van uit Oegstgeest naar Drie. Hoe voelt dat ook weer fietsen met bagage, hoe voelt het fietsen van een afstand van boven de 100 km. En is de paklijst wel compleet. Het was heerlijk weer en het was een heerlijke tocht, heen en terug. De camping in Drie was vertrouwd rustig, wat een prachtige plek is dat.

• 18 April 2019 - 12:35

Lalit:

Het beste en succes

• 21 April 2019 - 17:25

Roland:

Good luck!

• 22 April 2019 - 15:56

Jasper De Kogel:

De eerste kilometers zijn er onder door? geniet er van!

• 22 April 2019 - 16:09

Trijnie Koelee-Bal:

Goede reis Geert!

• 24 April 2019 - 08:02

Joke Plomp:

Veel plezier, goede moed voor tegenwind en geniet ervan!

• 29 April 2019 - 11:40

Maurice Van Den Heuvel:

Veel plezier toegewenst!

Hartelijke groet,
    Maurice

• 29 April 2019 - 13:09

Hans:

Hi Geert, waar ben je nu om maar eens de titel van je URL te herhalen. Ik ben benieuwd. Groetjes Hans.

• 29 April 2019 - 18:58

Jasper De Kogel:

Is er soms iemand in je buurt, die je van je werk houdt? Doe Marco maar de groeten!